Optimalizace obsahu

Zkontrolujte a optimalizujte nalezitelnost stránek, jejich zobrazení na sociálních sítích i analytiku

Naše služba pečlivě prohledává každou stránku vašeho webu. Kontrolujeme všechny tři faktory : nalezitelnost stránek, jejich zobrazení na sociálních sítích i analytiku. Tady je několik příkladů, jakým způsobem kotrolujeme stránky za vás.

Testování nalezitelnosti

  • Jsou vaše meta informace a nadpisy optimalizovány?
  • Důkladně kontrolujeme odkazy: máte nějaké rozbité odkazy, odkazy na přesměrování nebo odkazy vedoucí na jiné než kanonické stránky?
  • Je veškerý váš obsah pro vyhledávače dostupný? Ke kontrole nám pomáhá přístupnost pro roboty: meta tag robots, soubor robots.txt a HTTP hlavička X-Robots-Tag.
  • Mají všechny vaše obrázky správné meta informace?
  • Jsou všechny vaše indexovatelné stránky zahrnuty v souboru XML sitemap? Jsou všechny neindexovatelné stránky vyloučeny?
  • Máte správně nastaveny kanonické odkazy?

Testování zobrazení na sociálních sítích

  • Jak bude váš obsah vypadat sdílený na Facebooku?
  • Je markup pro sociální sítě správně optimalizován, zobrazí se váš obsah tak, jak má?
  • A co Twitter?

Testování analytických služeb

  • Máte na všech stránkách nainstalovánu nějakou analytickou službu?
  • Používáte všude stejný měřící kód?
  • Používáte nějakou službu pro vizuální analytiku?
  • Používáte aktuální verzi měřícího kódu?
Detail problémů

Praktický přehled

Buďme k sobě upřímní: nikdy není dost času udělat všechnu práci. Tak proč po nás tolik nástrojů vyžaduje prokousat se tunami dat a nalézt v nich nějaký smysl? Kromě toho, že je na to třeba určitá odbornost, roztřídit tato data podle priorit a vůbec se v nich vyznat vyžaduje obrovské množství času.

Myslíme si, že se dá tento čas využít lépe na něco, co za nás nemůže udělat počítač: na kreativní práci, jako je vytváření obsahu nebo kontakt se zákazníky. A právě proto jsme vyvinuli ContentKing. Chtěli jsme vytvořit nástroj, který nám řekne, co přesně se v každou chvíli na webu děje, takže to můžeme okamžitě řešit a věnovat tomu náležitou péči.

Praktický přehled

Pár příkladů

Na několika příkladech si ukážeme, co přesně máme na mysli:

  • Nalézáme duplicitní obsah, přičemž bereme v potaz všechny možné vazby. Tak například: stránkovaný obsah, který neobsahuje rel=”canonical”, rel=”next” ani rel=”prev”, a přitom mají jednotlivé stránky stejný název, meta description a nadpis.
  • Nalézáme neindexovatelné stránky v souboru XML sitemap.
  • Nalézáme kanonická URL vedoucí na neindexovatelné stránky.
  • Nalézáme stránky, které mají málo obsahu a duplicitní názvy a meta description.
  • Nalézáme vnitřní odkazy na stránky obsahující atribut nofollow.

Vždy máte k dispozici i surová data

I když věříme, že si zamilujete, jak efektivní a produktivní se stane vaše práce s aplikací ContentKing, stále budete mít k dispozici i surová data. Všechny informace, které poskytujeme, můžete exportovat ve formě jasného zformátovaného CSV souboru.

Určování priorit

Díky praktickým přehledům, které ContentKing poskytuje, budete vědět, co přesně opravit. Stejně důležité je ale vědět, kdy to opravit. Proto vás ContentKing vždy přesně informuje, co vyžaduje vaši pozornost ještě dnes a co může počkat do zítra. Slouží k tomu dvě metriky: kondice a relevance.

Zkontrolujte, v jaké kondici vaše stránky jsou

Naše šikovné algoritmy přesně spočítají kondici každé stránky vašeho webu. V okamžiku vám řeknou, jak dobře je stránka nalezitelná, jak je optimalizovaná pro sdílení na sociálních sítích a pro měření konverzí.

Nespočítáme pouze kondici samostatných stránek, ale i celého webu, takže se okamžitě dozvíte, jak dobře si váš web stojí.

Zjistěte, které stránky jsou důležité a které ne

Všechny stránky nejsou stejně důležité. Některé jsou pro váš úspěch na internetu důležitější než jiné. Důležitost každé stránky se zobrazuje v sekci Relevance pomocí čísla na stupnici od nuly do desíti.

Abychom stanovili relevanci, bereme v úvahu množství příchozích odkazů, četnost změn na stránce, umístění stránky ve struktuře webu a další ukazatele. Tuto metriku pak používáme při řazení jednotlivých problémů. Díky tomuto údaji a algoritmu, který ho spočítal, víte přesně, na kterou stránku se zaměřit.